Závazné smluvní podmínky pro pořádání kurzů
Veškeré nabídky kurzů jsou uvedené na stránkách cmp.kamenomlynska.cz
I. Smluvní strany
1. Provozovatel:
Název |
Střední škola, základní škola a mateřská škola pro zdravotně znevýhodněné, Brno, Kamenomlýnská 2 |
Adresa |
Kamenomlýnská 124/2, Pisárky, 603 00 |
IČO |
65353650 |
DIČ |
CZ65353650 |
Kontaktní osoba |
Ing. Soňa Šestáková |
Email |
cmp@sss-ou.cz |
WWW |
cmp.kamenomlynska.cz |
Bankovní spojení |
195333621/0710 (ČNB) |
(dále jen provozovatel) |
a
2. Uchazeč o kurz (dále jen zákazník)
II. Předmět smlouvy
- Provozovatel se zavazuje zajistit „kurz“ dle aktuální nabídky provozovatele v souladu s objednávkou zákazníka a na základě provedené úhrady umožnit zákazníkovi účast na kurzu. Bližší informace k nabízeným kurzům jsou uvedeny na internetových stránkách cmp.kamenomlynska.cz .
- Zákazník se zavazuje uhradit provozovateli cenu za účast podle aktuální ceny.
- Není-li uvedeno jinak, zajišťuje provozovatel výhradně kurzy uvedené v nabídce provozovatele na internetových stránkách
cmp.kamenomlynska.cz . Tyto se konají pod vedením lektora zajištěného provozovatelem.
Není-li uvedeno jinak, kurzy se konají v budově školy provozovatele, na adrese: Kamenomlýnská 124/2, Pisárky, 603 00
- Počet účastníků činí zpravidla maximálně 15 osob.
III. Vznik smlouvy
- Objednávku lez učinit elektronicky prostřednictvím přihlášky umístěné na internetových stránkách cmp.kamenomlynska.cz , případně po dohodě s provozovatelem v sídle školy nebo po telefonické domluvě.
- Po zadání objednávky prostřednictvím přihlášky na internetových stránkách provozovatele je zákazníkovi potvrzeno přijetí přihlášky na uvedený e-mail. Potvrzení objednávky (přihlášky) obsahuje výzvu k úhradě s údaji k provedení platby kurzovného, přičemž po zaslání tohoto potvrzení se objednávka (vyplněná přihláška) zákazníka považuje za závaznou.
- Smlouva mezi provozovatelem a zákazníkem (dále jen „smlouva“) nabývá účinnosti, nevyplývá-li ze smlouvy jinak, v okamžiku inkasa peněz na účet provozovatele nebo v okamžiku inkasa peněz provozovatelem v hotovosti, a to za podmínek upravených Smluvními podmínkami pro pořádání kurzů není-li sjednáno jinak. Závaznou objednávkou (přihláškou) zákazník potvrzuje, že souhlasí se Smluvními podmínkami pro pořádání kurzů.
- Zákazník současně bere na vědomí, že učiněním závazné objednávky (vyplnění přihlášky) dle odst. 1 a 2 tohoto článku vznikají provozovateli náklady spojené s přípravou účasti zákazníka v požadovaném kurzu, přičemž pokud po provedení objednávky (vyplnění přihlášky) zákazník neprovede inkaso peněz dle odst. 3 tohoto článku a současně provozovateli písemně nesdělí, že odstupuje od závazné objednávky, bere se na vědomí, že provozovatel je po zákazníkovi oprávněn požadovat náhradu nákladů, které mu s přijatou objednávkou a přípravou jeho účasti vznikly. Výše náhrady nákladů činí 10% z ceny kurzu.
IV. Kurzovné
- Zákazník se zavazuje uhradit provozovateli kurzovné ve výši stanovené v nabídce provozovatele zveřejněné na internetových stránkách cmp.kamenomlynska.cz platné v době učinění objednávky zákazníkem. Cena objednávky je vždy uvedena v potvrzení objednávky (přihlášky) provozovatelem. V případě, že potřebuje zákazník pro svou organici vystavit zálohovou fakturu, kontaktuje individuálně ekonomické oddělení paní Veroniku Zálešákovou, tel č.: 608 405 341. V případě neuhrazení takto určeného kurzovného v plné výši nenabývá smlouva účinnosti a provozovateli nevznikají žádné povinnosti ve vztahu k zákazníkovi.
- Kurzovné je splatné ve lhůtě 7 dnů od potvrzení objednávky (přihlášky) zákazníka provozovatelem, není-li s ohledem na konkrétní okolnosti sjednáno jinak.
- Zákazník se zavazuje uhradit kurzovné bezhotovostním převodem na účet provozovatele v souladu s pokyny provozovatele uvedenými v potvrzení objednávky (přihlášky). Po předchozí dohodě s provozovatelem je úhradu možné provést taktéž v hotovosti v sídle provozovatele.
- Po zaplacení kurzovného přijde zákazníkovi Daňový doklad z plateb předem.
- Po uskutečnění kurzu bude všem účastněným zákazníkům zaslána Faktura – daňový doklad.
V. Práva a povinnosti smluvních stran
- Zákazníci jsou povinni po dobu konání kurzu plně dodržovat pokyny provozovatele a jeho lektora.
- Zákazníci jsou povinni dostavit se ve sjednaném termínu na místo konání.
- Zákazníci jsou povinni dodržovat bezpečnost práce a ochrany zdraví v souladu s platnými právními předpisy a zvláště dbát na bezpečnost a ochranu zdraví ostatních účastníků.
- Účast zákazníků pod vlivem drog nebo omamných látek je přísně zakázána.
- Lektor je oprávněn vyloučit z účasti na konání kurzu zákazníky, kteří porušují pravidla bezpečnosti práce a ochrany zdraví či pokyny letora a zákazníky, u kterých lze důvodně předpokládat, že jsou pod vlivem drog nebo omamných látek. V takovém případě nemá zákazník právo na vrácení kurzovného ani jeho části. O vyloučení zákazníka provede provozovatel či lektor zápis.
- Zákazník je povinen sám posoudit, zda je zdravotně a fyzicky způsobilý k bezpečnému absolvování kurzu. Zákazník prohlašuje, že je, stejně jako příjemce služby, zdravotně a fyzicky způsobilý k bezpečnému absolvování kurzu.
- Provozovatel neručí za věci zákazníka přinesené do učebny nebo na jiné místo konání akce pořádané provozovatelem.
- Od smlouvy může zákazník odstoupit, jen když je to stanoveno v zákoně nebo ve Smluvních podmínkách pro pořádání kurzů.
VI. Zrušení kurzu a změna termínu
-
Provozovatel je oprávněn, s čímž zákazník souhlasí, kdykoliv zrušit konání kurzu a to zejména v případech:
- V případě, že zákazník z jakýchkoliv důvodů nemůže absolvovat kurz, zavazuje se zákazník neprodleně tuto skutečnost oznámit provozovateli.
- Zákazník se může přehlásit na jiný termín konání kurzu, přičemž za přehlášení je provozovatel oprávněn zákazníkovi účtovat poplatek ve výši 200 Kč.
- Nedostaví-li se zákazník bez omluvy a současně se nepřihlásí na jiný termín kurzu, je provozovatel oprávněn účtovat zákazníkovi storno poplatek v plné výši kurzovného. Provozovatel je oprávněn započíst storno poplatek na kurzovné uhrazené zákazníkem.
- Zákazník může svoji účast na kurzu zrušit, případně přehlásit na jiný termín, nejpozději 5 pracovních dnů před termínem konání kurzu, není-li v konkrétním případě sjednáno jinak, a to osobně v provozovně (ve škole), telefonicky nebo odesláním e-mailu na adresu: cmp@sss-ou.cz . Zrušení účasti na vybraném termínu nebo přehlášení na jiný termín, je provozovatel oprávněn účtovat zákazníkovi storno poplatek v paušální částce 200 Kč.
- Zruší-li zákazník účast na kurzu, nebo přehlásí termín konání kurzu na jiný termín, v období 4 až 2 pracovních dnů před termínem konání kurzu, je provozovatel oprávněn účtovat zákazníkovi poplatek v paušální částce odpovídající hodnotě ½ kurzovného avšak v minimálně v paušální částce 500 Kč.
- Zbývající část uhrazeného kurzovného bude v případě zrušení účasti na kurzu zákazníkovi po odečtení storno poplatku provozovatelem vrácena a v případě přehlášení zákazníkem na jiný termín, bude provozovatelem převedena na částečnou úhradu kurzovného na kurz v nově zvolený termín. Zákazník je povinen uhradit zbývající hodnotu kurzovného dle běžných podmínek úhrady kurzovného, dle bodu IV. Smluvních podmínek pro pořádání kurzů.
- Zruší-li zákazník účast na kurzu 1 pracovní den před termínem konání kurzu, případně v den konání kurzu, je provozovatel oprávněn účtovat zákazníkovi storno popletek v plné výši kurzovného, na který mu vzniká nárok v této paušální částce.
- Nedostaví-li se zákazník bez omluvy a nezruší účast na kurzu, podle této části VI. Zrušení kurzu a zrušení účasti na kurzu podle Smluvních podmínek pro pořádání kurzů, je provozovatel oprávněn účtovat zákazníkovi storno popletek v plné výši kurzovného, na který mu vzniká nárok v této paušální částce.
- Storno poplatek představuje paušální plnění včetně případné náhrady škody bez přímé souvislosti s jakoukoliv službou poskytovanou za proti plnění.
- Není-li kurzovné uhrazeno provozovateli řádně a včas, nevznikají zákazníkovi jakákoliv práva ze smlouvy. V takovém případě je provozovatel oprávněn odmítnout zákazníkovi jeho účast na kurzu.
VII. VII. Závěrečná ustanovení
- Učiněním závazné objednávky (vyplnění přihlášky) zákazník uděluje v souladu se s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č.2016/679 (dále jen GDPR), o ochraně osobních údajů, v platném znění.
- Dle výše uvedeného dává účastník kurzu souhlas se zpracováním údajů uvedených v objednávce (přihlášce) za účelem zaslání informací o podmínkách provozovatele pro účast na kuru. Udělení souhlasu je dobrovolné. Poskytnuté údaje nebudou zpracovány prostřednictvím třetích osob.
- Pokud zákazník na e-mail cmp@sss-ou.cz nesdělí jinak, platí, že souhlasí s pořízením obrazových a zvukových záznamů v průběhu konání kurzu. Tyto záznamy je provozovatel oprávněn dále použít ke své prezentaci zejména na webových stránkách, facebooku, či v jiných obchodních materiálech. Zákazníkovi v souvislosti s tím nevzniká žádný nárok na odměnu.
- Veškeré texty, ilustrace a fotografie obsažené v materiálech a na internetových stránkách podléhají autorským právům a nesmí být kopírovány nebo používány dále bez výslovného písemného souhlasu provozovatele.
- Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravené v těchto podmínkách se řídí obecně platnými předpisy, zejména zákonem č.89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.
- Provozovatel je oprávněn dle vlastního uvážení doplňovat a aktualizovat tyto Smluvní podmínky pro pořádání kurzů.
- Tyto smluvní podmínky jsou platné pro všechny kurzy pořádané a uvedené provozovatelem na internetových stránkách cmp.kamenomlynska.cz .
Tyto smluvní podmínky jsou platné a účinné od 1. února 2023.